Aptarnaujančiam personalui

Ieškote būdų, kaip padaryti, jog aptarnavimas Jūsų vadovaujamoje įstaigoje būtų išskirtinis ir Jūsų klientai liktų patenkinti? Šie mokymai skirti būtent aptarnaujančio personalo sektoriui.

Žemiau pateikiamos 5 skirtingos kryptys, kurios padės ne tik įgyti naudingų teorinių žinių, bet ir ženkliai pagerinti praktinius aptarnavimo įgūdžius.

PLAČIAU APIE ŠIŲ MOKYMŲ TIPUS:

Motyvacinis seminaras komandai

Informacija ruošiama

Efektyvus klientų aptarnavimas ir pardavimai salonuose, parduotuvėse

Kai konkurencinė kova tokia įnirtinga, nuolatos reikia galvoti, kaip išsiskirti, ypatingas klientų aptarnavimas gali būti pagrindiniu Jūsų išskiriamuoju bruožu.

Patenkintas klientas – tai lyg neapmokamas Jūsų pardavimų agentas!

Efektyvaus klientų aptarnavimo ir pardavimo mokymų metu dalyviai prisimins, pasikartos ir sužinos naujus malonaus ir  efektyvaus klientų aptarnavimo praktikos niuansus.

Susipažins su susistemintomis pardavimo technikomis ir būdais bei pasikartos papildomo pardavimo metodus.

Susipažins su įtaigios kalbos taikymo būdais, atsakys sau į motyvacijos klausimus, pasikartos kokia yra pardavimo struktūra ir kaip efektyviai elgtis kiekviename pardavimo etape.

Išmoks teisingai užbaigti pardavimą, kad klientas sugrįžtų pats ir rekomenduotų kitiems pirkėjams.

Mokymų programą, galime pritaikyti pagal Jūsų individualius poreikius, jeigu Jums reikia asmeninės konsultacijos, susisiekite.

Klientų aptarnavimas telefonu

Šie mokymai skirti klientų aptarnavimo specialistams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais telefonu, teikia informaciją apie įmonės prekes ar paslaugas, sprendžia konfliktines situacijas ir nori pagerinti šiuos įgūdžius.

Po šių mokymų dalyviai ne tik žinos koks yra pagrindinis telefoninio pokalbio principas, kuo ypatingas telefoninis aptarnavimas, kokie yra klientų tipai ir kaip su jais kalbėti, kaip aptarnauti sudėtingus klientus, kaip valdyti konfliktines situacijas, bet taip pat labiau pasitikės savimi ir mokės tai perteikti pašnekovams

Mokymų programą, galime pritaikyti pagal Jūsų individualius poreikius, jeigu Jums reikia asmeninės konsultacijos, susisiekite.

Papildomi pardavimai aptarnaujant klientus

Informacija ruošiama

Klientų aptarnavimo standarto diegimas

Informacija ruošiama

Kiekvieną kartą rengiant mokymų programą, jį yra pritaikoma pagal Jūsų individualius poreikius.

Jeigu Jums reikalinga asmeninė konsultacija, susisiekite su mumis nurodytu telefonu +370 674 48 662 ir mes išsamiai atsakysime į Jums iškilusius klausimus.

Susisiekite
su mumis